Support och driftsinformation

 

Du är viktig för oss och vi vill ge dig bästa möjliga support.

Du som är DEFA Home kund ska helt enkelt vara mycket nöjd och alltid kunna få hjälp, råd eller tips. 

Eftersom att vi levererar både produkten och tjänsten med mobilabonnemanget har vi full koll på hela lösningen. Det är unikt.

Till vänster i menyn finns användarmanualer och "Frågor och Svar" som kan hjälpa dig en bit på vägen. 

 

Du som är DEFA Home kund kontakta vår support på:  

E-post: post@defahome.se

Fax: +47 73 90 23 59

I Sverige, ring:     010 498 38 00

I Danmark, ring:  +45  89 88 22 84

I Norge, ring:       +47 32 06 77 00

 

Telefonnumret går direkt till vårt kundcenter som övervakar ditt DEFA Home system  (Här når du oss Mån-Fre 08-16) (Lörd 09-13)*

* I vintersäsongen håller våran support öppet från första lördagen i oktober till lördagen innan påsk från klockan 09:00 til 13:00

Telia mobilnät        - DRIFTSINFORMATION >>

Telenor mobilnät    - DRIFTSINFORMATION >>

TELE2 mobilnät      - DRIFTSINFORMATION >>

 

 

DEFA  driftsstörningar