Support och driftsinformation

 

Du är viktig för oss och vi vill ge dig bästa möjliga support.

Du som är DEFA Home kund ska helt enkelt vara mycket nöjd och alltid kunna få hjälp, råd eller tips. 

Eftersom att vi levererar både produkten och tjänsten med mobilabonnemanget har vi full koll på hela lösningen. Det är unikt.

Till vänster i menyn finns användarmanualer och "Frågor och Svar" som kan hjälpa dig en bit på vägen. 

 

Du som är DEFA Home kund kontakta vår support på:  

E-post: post@defahome.se

Fax: +47 73 90 23 59

I Sverige, ring:     0104-900 910

I Danmark, ring:  +45  89 88 22 84

I Norge, ring:       +47 73 90 58 58

 

Telefonnumret går direkt till vårt kundcenter som övervakar ditt DEFA Home system  (Här når du oss Mån-Fre 08-16) (Lörd 09-13)*

* I vintersäsongen (01/10/2016 - 08/04/2017) håller vi telefonen öppen på lördagar från klockan 09:00 til 13:00

Telia mobilnät        - DRIFTSINFORMATION >>

Telenor mobilnät    - DRIFTSINFORMATION >>

TELE2 mobilnät      - DRIFTSINFORMATION >>

 

 

DEFA  driftsstörningar

14.09.2017 10:00: Utmaningen med styrning via DEFA-appen og https://link.mydefa.com är nu åtgärdat, och kommunikation ska nu gå som normalt. 

Vi ber om ursäkt för det inträffade.